Sunday, October 06, 2013

CQI Retreat 2013 in Colorado (1)

まるで私の予定に合わせたように、台風18号は正午、東京周辺に到着することになっていました。

When I was leaving from north, the typhoon 18th was just heading to Tokyo from the west. Around noon we, the typhoon and me met and passed on each other somewhere in Tokyo.


 

私もほぼ正午東京着、風は強かったものの成田エクスプレスで成田へ。3時過ぎに出発予定だったフライトは2時間半遅れで何とか無事離陸しました。台風一過の関東地方、夕暮れの空の遠くに富士山が見えます。

My flight was delayed but the plane took off safely after two and a half hours waiting. The typhoon must have hit my town around then. But here you can see Mt Fuji in beautiful sunset sky.


 


日本からアメリカへは正しくバック・トゥ・ザ・フューチャーの旅です。16日夕方5時に発って、同じく16日夕方3時にポートランド空港着の予定でした。(これは後で狂いましたが)

When we travel from Japan to US, it's a trip of "Back to the Future". I left from Narita Airport at 5:30 in the evening of September 16 and expected to arrive at Portland Airport in afternoon of September 16, though my all flight schedule went wrong from starting to end.
 
 
 
 

No comments: