Wednesday, September 19, 2007

今度は秋色で Tradewinds DYB/ My Block

インゲボルグの華やかなブロックを飾った後、色調をがらっと変えて、前から気になっていたTradewinds DYB の自分のブロックを終わらせることにしました。6枚の内、5枚はJo, Leslie, Emiko, Cherylがきれいに仕上げてくれています。それらは前のページでごらんになれます。さて残っているのはこのブロックです。
I've finished my Tradewinds DYB block in very autumn colour, different from Ingeborg's RR block. Five other blocks were already finished by Jo, Leslie, Emiko and Cheryl and got home back a few months ago. You can see them here.


向きを変えて、こういうふうに仕上げました。けっこう一気にやってしまいましたので、途中の写真がありません。
This's my finished block.


やっと6枚、揃いました。これをどういうふうに仕上げようかと、思案中です。
Here are the six blocks. I'll consider how to assemble them.

2 comments:

Threadspider said...

It's almost magical how the embroidery and embellishment transforms the look of the block. The ribbon embroidery is lovely. Looking forward to seeing how you put them together.

nuinui said...

この赤、好きです。そして、見事に、バランスが崩れているようで、いや、とってもうまく、バランスがとれていて、さすがです。
色合いも、どうして、こう、まとめることができるのでしょう。