Wednesday, September 12, 2007

Tone on Tone RR: Simona's Block

八月にはジョーのブルーのブロックをしましたが、今度はイタリアのシモーナの黄色です。自分ではなかなか選ばない色の一つです。私が始める前の状態はJo のブログでご覧になれます。
You can see the block before my work in Jo's blog.

たまたまネット上で見たシームをとてもやってみたくなり、拝借しました。それとリボン刺繍のモチーフを足しました。
I've done a seam and a SRE motif.



ブロック全体はこうです。
The whole block after my work.

1 comment:

Anonymous said...

How nice your crazy quilts are!
I always enjoy to see them all...DeeDee