Friday, July 30, 2010

AA Swap with Angelique

グループ企画でのAAページ交換は先月でひとまず終わり、しばらく休もうと思っていたのですが、フランスのアンジェリークから個人交換のリクエストがあり、彼女の作品があまりに素敵なので応じてしまいました。

When I received Angelique's request to swap AA page with me privately, I immediately accepted it because her work was so nice to have one though I had felt a bit tired and needed a rest after a year AA swap of Fiber Fever group.

アンジェリークが私に作ってくれた作品です。
Her work for me is so beautiful, isn't it?



私が彼女のために作ったものです。
I've made this for her.



二人でそれぞれのページが終わったときに同時に見せ合うことにしていました。エールの交換のようでした。彼女の作品はどれも素敵です。初めてみたとき即ひと目惚れでした。

No comments: