Sunday, February 01, 2009

6 Picture Meme

リンが6にまつわる写真を見せ合う、というゲームに私のブログも選んでくれました。自分のコンピューターの写真アルバムの6番目のフォルダーの6番目にどういう写真が入っているか、という偶然性だけに依拠したゲームです。自分でも覚えていませんから、フム、何があるのかと行ってみました。写真によっては止めておこうと思ったのですが、問題はなさそうでしたのでご紹介します。

私のアルバムのフォルダー6は”イメージ”で、ヴィクトリアンの画像、陶磁器の写真などのフォルダーの後、No6はアートで、ネットのあちこちから拾ってきたポスターや絵画の写真が入っています。その中の6番目はこういうポスター写真です。対なので、ついでに7番目もお見せします。いかにも日本なのが面白くて入れたのを思い出しました。誰の作品だと思いますか?(元々下にサインが入っているのですが、今日は消させていただきました。)作者を当てて下さい。(賞品はありませんが)コメントをどうぞ。
正解は次の投稿で明かすことにします。

Lynn Gaskill has tagged me for 6 Picture Meme. Thanks Lyn, I am so honored. I am expected to show you the 6th picture of 6th folder out of my PC albumn. So here's mine. My 6th folder is "Images" and 6th subfolder is "Arts" and this is the 6th pic in it. It's one of pair, so I'll show you another(the 7th) too. I picked up them from some site on the net before. They looked like so Japanese I was interested in. Now I've deleted the signature of artist. Who do you think he/she is? Guess and comment. I'll tell you the name in my next post.





次の6人を選ぶことになっているのですが、それはパスすることにします。

1 comment:

Anonymous said...

I believe the artist is Klimpt. Jan Myhre, USA