Wednesday, February 17, 2010

Lyn's Autumn RR Block done

季節が逆戻りした錯覚に陥りそうな写真だと思いますが、秋をテーマにしたラウンドロビンの、リンのブロックの最後の仕上げをしました。CQI のラウンドロビンには途中で理由があって続けられなくなった人のピンチヒッターを務めるエンジェルという役割があります。これはそのエンジェルとしての仕事でした。
This is my angel work on Lyn's block of Autumn RR in CQI.

ここまで進んだ状態で私に送られてきました。
Before me.



たまにはプリントを使ってみたい気分になり探したら、色はここにピッタリ、気分は今の季節でヴァレンタイン、というのを見つけました。そんなわけでこんな仕上がりになりました。
Here's the finished block after me.



白い花はヨーヨーキルトの要領で作りました。
My work.

2 comments:

wanda art. said...

Hi Hedieko ,
you art. work is Beautiful !!!
hugz, Wanda

Babara said...

By accident I arrived on your very interesting blog. I am overwhelmed by all your beautiful and so special sewing and stiching work. I'll certainly come back and see what you're going to do further :-) !
Greetings from Switzerland,
Barbara