Monday, March 24, 2008

黒のラウンドロビン Jewels on Black RR/ Leslie's Block

黒のラウンドロビンの二枚目はレスリーのブロックです。まず左下のシームステッチ2本と、モチーフを刺しました。
My work for Leslie's Jewels on Black RR block.



それだけでは自分の分の仕事量が少し足りないように思い、左上のすみのシームにもステッチをして、このブロックのキーカラーはゴールドのように思い、金のチャームを足しました。
Another work I did.


アメリカのルーアンと私が飾った後のブロック全体です。
The whole block after LouAnne and me.


3月15日から始まる黒のDYBにも参加を決めていましたので、こちらは15センチ角ブロックを6枚作って、一緒にニューkジーランドのジョーに送り出しました。作品展後の初仕事です。
These are my Jewels on Black DYB blocks. Both of Leslie's and mine naked ones were mailed to Jo in NZ just after the exhibition.

2 comments:

Susan said...

What beautiful work, as always. I love the simplicity of the SRE you did. Everything looks so great on black, no surprise.

crazyQstitcher said...

Your work on Leslie's block is nothing short of gorgeous and your own set of black and white blocks look good. I love black backgrounds as this colour or cream set off the embroideries so well.